Valmennettavan haastattelu: Margaret
asiakaspalaute

Valmennettavan haastattelu: Margaret

1. Mikä oli lähtötilanteesi aloittaessasi valmennuksen (NCT Personal Training)? Helmikuussa 2023 olin sairaalloisen lihava (noin 135 kg); erittäin korkea sisäelinten rasvapitoisuus; liikunnallinen ...
Personal Training: kokemuksia OSA 1
asiakaspalaute

Personal Training: kokemuksia OSA 1

Veronika, PT-asiakas: - Lauri on hyvä kuuntelija: hän esimerkiksi ottaa toiveeni tarkasti huomioon, kun tekee muutoksia ohjelmiini. Hän omaa hyvän tilannetajun, mikä on tärkeää kun treenaamme yhdes...
Valmennettavan haastattelu: Piia
asiakaspalaute

Valmennettavan haastattelu: Piia

Minkälainen lähtötilanteesi oli aloittaessasi PT-valmennuksen?  - Olen aina halunnut liikkua hyvin monipuolisesti, erityisesti ulkoillen. Juoksu, pyöräily ja vaellusretket luonnossa ovat olleet läh...
Valmennettavan haastattelu: Veronika
asiakaspalaute

Valmennettavan haastattelu: Veronika

Minkälainen oli lähtötilanteesi aloittaessasi yksilövalmennuksen? Minkälaisia odotuksia sinulla oli valmennuksen suhteen? - Lähtötilanteeni oli, että olin jo käynyt noin 15 vuotta kuntosalilla, eni...
Valmennettavan haastattelu: Emilia
asiakaspalaute

Valmennettavan haastattelu: Emilia

Minkälainen lähtötilanteesi oli aloittaessasi yksilövalmennuksen? Minkälaisia odotuksia sinulla oli valmennuksen suhteen? - Juokseminen on jo vuosia ollut intohimoni. Muutaman maratonin jälkeen sii...

Maksu- ja toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Nordic Stamina Oy (3237656-3). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.crosstraining.fi verkkokaupan kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

-Tilauksen tuotelistauksen

-Laskun loppusumman

-Veroerittelyn

Toimitustavat ja -aika

Tuotteiden toimitusaika on 1-7 arkipäivää. Pyrimme toimittamaan tuotteet seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisen jälkeen mikäli tuotetta on varastossa. Toimituksen kulut ja vaihtoehdot esitetään ostoskori- ja kassasivulla.

Toimitustapa: Tilaukselle saatavat toimitustavat esitetään ostoskorissa sekä kassalla.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on kuluttajana oikeus peruuttaa verkkokaupasta ostamansa tavarat ja palvelut kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivän kuluessa tavaroiden ja palveluiden vastaanottamisesta ilmoittamalla tästä Nordic Stamina Oy.lle. Asiakas voi käyttää peruuttamisoikeuttaan täyttämällä verkkosivustolla saatavilla olevan yhteydenottolomakkeen ja lähettämällä sen palautettavien tavaroiden tai palveluiden osalta peruuttamista koskevan ilmoituksen mukana Nordic Stamina Oy.lle. Asiakkaan on palautettava peruuttamisoikeuden nojalla peruuttamansa tavarat viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Digitaalisia palveluita koskeva peruuttamisoikeus

Digitaalisten palveluiden, eli esimerkiksi verkkokaupassa myytävien verkkovalmennusten, osalta 14 päivän peruuttamisaika alkaa kyseistä digitaalista sisältöä koskevan sopimuksen tekemisestä. Asiakkaalla ei kuitenkaan ole kaupan peruuttamisoikeutta, jos digitaalisen sisällön toimittaminen on aloitettu sähköisesti asiakkaan suostumuksella ennen peruuttamisajan päättymistä. Tällainen edellä mainittu suostumus voidaan katsoa saaduksi asiakkaan ilmaistessa halukkuutensa vastaanottaa digitaalista sisältöä, ennen 14 päivän peruuttamisajan päättymistä, erillisen linkin kautta. Verkkovalmennuksen osalta sisällön toimittaminen katsotaan aloitetuksi silloin, kun asiakas aktivoi valmennuksessa käytettävän mobiilisovelluksen asiakkaan sähköpostiin lähetetyn linkin kautta, tai kun asiakas on pyytänyt liittymistä valmennuksen sosiaalisen median ryhmiin. Lisäksi asiakkaan katsotaan antaneen suostumuksensa digitaalisen sisällön toimittamisen aloittamiselle ja luopumiselle peruuttamisoikeudestaan, jos asiakas kirjautuu verkkovalmennusjärjestelmään(mobiilisovellukseen) käyttäjätunnuksillaan ennen 14 päivän peruuttamisoikeuden päättymistä. Asiakas voi käyttää digitaalisia palveluita koskevaa peruuttamisoikeuttaan ottamalla yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@crosstraining.fi. Peruuttamisesta ei aiheudu asiakkaalle kustannuksia. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Rekisteriseloste

Tässä verkkokaupassa noudatetaan oheista rekisteriselostetta.

Maksaminen

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oy:n (y-tunnus 3193475-4 ) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Paytrail -maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

Op.n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collector

Collectorin yrityslaskun ehdot

Lue lisää: Collector.fi

Jousto

Jousto-tuoteseloste

Lue lisää: Jousto.com

OP Osta laskulla

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot

AfterPay

Lue lisää: AfterPay.fi